نخستین سمینار بازاریابی و برند سازی در حوزه سلامت برگزار میشود
سازمان نظام پزشکی کشور نخستین سمینار بازاریابی و برندسازی در حوزه سلامت را اردیبهشتماه 1392 در مرکز همایشهای بینالمللی دانشگاه تهران برگزار میکند. رادیو سلامت، نشریه سراسری نظام پزشکی، انجمن داروسازان ایران، اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی، انجمن پزشکان عمومی و مجلس شورای اسلامی برای برگزاری این سمینار با سازمان نظام پزشکی همکاری کردهاند.
در این سمینار قرار است مفاهیم نوین بازاریابی و ارتباط با مشتریان به طور ویژه در حوزه سلامت آموزش داده شود. نسترن نیکزاد، دبیر این همایش میگوید: «تعریف مجدد و تغییر ذهنیت در رابطه با بازاریابی در حوزه سلامت، ساختن یک برند معتبر افزایش آگاهی، بخشبندی مخاطبان برای بازاریابیهای کوچک و جوامع بازاریابی، معرفی کردن بهترین سرویس مشتری مداری، هدایت کردن رسانههای جمعی برای آگاهی ارتباط، بهکارگیری و قدرت گرفتن، افزایش تأثیر مشارکت، مکالمه و ارتباطات جمعی، ارزیابی ساختارها استراتژیها تاکتیکها ابزارها و مشتریها محورهایی هستند که برای این کنگره در نظر گرفتهایم.»
کارگاههای برندسازی در حوزه سلامت، بازاریابی حرفهای، مبانی حقوقی قراردادها و قوانین تبلیغات در حوزه سلامت، کارگاههایی هستند که در این سمینار برگزار خواهند شد.
به گفته نیکزاد قرار است در این سمینار تخصصی، تندیس برندسازی و بازاریابی سال 1391 در حوزه سلامت هم اهدا شود.
برای شرکت در این سمینار میتوانید با شماره دبیرخانه این کنگره در تهران 1-44950780 تماس بگیرید یا سری به وبسایت www.healthcareiran.com بزنید.
بازگشت به ليست اخبار